Wednesday, December 3, 2008

Sass kusagil mujal...

Chapter three:
Veel minust, sest minuga on suht palju juhtunud...
ja muideks praegu kui ma kirjutan olen ma kivis:D mul on v@ga-v@ga huvitavad 3 p@eva olnud...Kivis peaga lahkun Tolousist ja h@@letan piirini, l@hen pisikesse külak6rtsu libistan jooki ja saan auto peale. L@ksin Andorrase odavat alksi ostmas, sealt peale ühe teise auto peale ja j@rgmine asi mis m@letan, et on mingi rannapidu ja ma olen v@ga segi ja h@pi ja ilm on soe ja siis j@rjekordne auk ja @rkan rannas... üksi, ma teadsin et Andorrast tahtsin saada Barceloonasse, aga samas see auto mille peale ma l@ksin ja mingite punkaritega jooma hakkasinpidi Madridi minema... Müstika. Igatahes golova teeb haiget, selg teeb haiget, jalad on v@@@ga külmad seljakoti leidsin ca. 10 medra kaugusel palmipuu alt...
tuli suvaline vend, küsib jointy tahad?
ikka tahan:D
küsin, et kus linnas ma ka olen
kutt m6tleb... Barcelona vist nagu(ise ka p@ris kindel ei olnud)
tegime siis ühed skungi-joindyd ja j@rgmine hetk olen juba koos temaga t@naval musitseerimas(tema pelab trumme) mingisuguseid madeup lugusid kanepist ja politsei koguaeg rahulikult meist eest l@bi minnes:D sain raha, l@ksin samasse hostelisse, kus tema... 15 €- tutikas hostel otse rannas-segatoad-baar allkorrusel-breakfast-tasuta nett----best place ever:D nüüd homseks l@hen ühte squatti tasuta elama paariks p@evaks, ühed tüübid kutsusid, kellega ma t@na jointe tegin:D maitea, see jointy v@rk on mul kuidagi liiga teema olnud viimased paar o@eva, üritan koomale t6mmata:D:D aga paar p@eva ilusas Barceloonas ja siis edasi rannajoont j@lgides sinna kus rannas magades selg hommikul ei valutaks:D vot nii. Umbes nagu kaks raportit sulle j@rjest kuna vahepeal oli pikem paus ja sest parasjagu nett nagu ees:D
Chapter four:
lihtsalt lisana, sulle kui ajaloo ja muuseumi entusiastile. ei tea kas mainisin, et RAF muuseumis k@isin... liiga vinge oli:D:D ostsin suure limonaadi ja kolm pakki küpsiseid ja siis olin terve p@ev seal nagu nohik ilastasin eksponaatide peale kui nohkar:D Siis veel see, mis teada sain Pariisist, et nende kuulsaim Sacre Coe Katedral sai valmis ainult t@nu kahe @rimehe l2bim6tlematu ludadusele prantsusmaa-Inglise s6ja s@@rase tulemuste puhul
nagu nad tulid. Ja see et hispaania kuulsaim arhitekt Gaudi, kes 19 sajandi algul Sagrada Famiilia (barcelona kuulsaim maam@rk) kergitas j@ttis elavate ilmaga hüvasti vaid seet6ttu, et j@i sealsamas kandis trammi alla ja talle ei viitsitud kiirabi kutsuda, sest n@gupidi kuulsat arhitekti ei teatud:D:D:D
vot lihtsalt tahtsin m6ningaid fakte jagada, sest parasjagu meelel ja n@pu-otstel on:D

2 comments:

Julia said...

haige mees oled sander:D:D
tuled äkki mulle ka külla siis:D

Taavi "Huah" said...

Aleksander täpsemalt :P