Sunday, November 30, 2008

Sass Prantsusmaal...

Hahahaa :P:P oi s6brake? küll sinul l@heb ikka h@sti maarjamaal:P nii alustuseks ütlen kohe et trükin seda kirja samasugusel klaveril mida Sharkozy tippimiseks rakendab ja see pole p6rmugi easy (vaata netist prantsuse klaveri layouty:P)
Asja kallale... oi sind piraati ikka küll, Monicale jooma:D:D Mikk on jah Mikk hahaha kui see vend viina v6tma hakkab siis vajub mul endalgi vahel suu ammuli. kas Sass oli ka seal? kas Mikk tantsu ka l6i:P oi pagan, neid l@busid igatsen taga küll!! ja m@letad mis ma sulle veel ammu-ammu r@@kisin, et laev muudab inimesi ja enne kui m@rkad oled juba madrusepoiss, mitte s6durimehike:D ehehe r@@gi veel mis tegite kesse Pets muideks oli ei meenu ta mulle miskist otsast ja mida siis ka minust jagasite:D jutusta aga julgemini kuna ega ma teistega sinukandist rahvast ei suhtle ja ikka-alati r66mustan kui sinu seiklustest kuulen:) jajaa enne kui kukun pajatama oma seiklustest(nii v@he kui mul neid meeles on) veel seda, et saatsin Eestimaale m6ned asjad kaasarvatud selle raamatu, millest r@@kisin. Kui ikka veel huvi alles, siis anna teada ja saad kuldnokat@navalt k@tte!

Maroccolane:D... tead P@ris Prantslased on ikka v@gagi viletsad inimesed, naised on OK aga mehed on ikka v@@@ga kahtlased. esiteks ma ei jaksa @ra imestada kuidas nende naised saavad p@evl@bi 6gida juustu saia ja veini ilma et paksuks minna, inglannal piisab vist jogurtitopsist p@evas, et koeledaks minna aga siin... huvitav. Prantsuse huumor on asi omaette- two and a half men vaadata ei sobi, küll aga k6lbalab tha office... purjus vendadele n@itasin hillaryous videosid kus kutid viga saavad... zero responce ja siis pandi peale suvaline video ja naerdi seda kui veidralt oli üks h@rra riidesse end pannud... jah. 6nneks leidub siin ohtralt inimesi kes kelle geenidest v@hemalt pooled on mujaltmaalt p@rit ja nemad on lihtsalt vapustavad, eriti Maroccolased:D!!! Inglise keelt ei m6isteta seega olen pea 2 n@dalat Prantsuse keelt üritanud raiuda... natuke tuleb v@lja aga vaadatakse suht viltu kui v@lismaa aktsendiga püüad seletada. Inglased ja Sakslased on k6nts, nendega prantslane l@bi ei k@i:P Ilusaim linn kus olen eal olnud on Pariis aga parim linn Tolouse, selle l@hedalt praegu kirjutangi:D taevas s@rab p@ike kuid p@evitada küll ei anna... küll aga saab seda teha hispaanias kuhu ma j6uan juba homme. Ja-jaja inimestest kes siis le stinky French ei ole... Autojuhid l@hevad hüppesse kui kuulevad mu seikluseid ja koha pealt kus ma r@@gin neile millised sead on Inglased ja milline urgas on nende kuningriik on nad minu heaks üksk6ikmida n6us tegema :D minu heaks on unustatud unarusse oma sihtkoht ja tehtud 100km ringe, antud kaasa suitsupakke, jointe, hashi, jooke, ostetud s6naraamat, süüa ja majutatud :D VINGE!!!

Naljakaid olukordi... et saabun Pariisi kui juhtumisi k@imas suurim veini-pidustus(beaujolais jour); iga kord kui üritatakse juhatada mingi kohani; kui molanrouge on suletud remondiks ja selle ees koperdavad purjus libud; kui vein maksab 1€; kui h@@letades j6uad valesse, kuid samanimellisse kohta mis on 700km eemal; kui sebid @ra tütarlapse kes sinuga ühtki sarnast keelt ei r@@gi; kui j6uad linna mis n@eb v@lja nagu Tallinn; kui igal pool m@ngib 90-te USA popmuusika; kui oled j@rsku sattunud kohta nimega Discoloc; seljas karvane valge mantel, t@hekujulised prillid ja kaabu; kui Inglane bensukas teeb p@he n@o et ei r@@gi inglise keelt ja ei s6ida ainsasse kohta kuhu see maantee viib ja ta autol on UK numbrim@rk; kui küsimusele lemmikhelilooja kohta vastatakse sulle Arvo P@rt ja Heiko M@ttlik; ja iga kord kui ma m6tlen sellele, mis kuradi moodi pole mingi Maroccolane mind Pariisi äärelinnas läbi peksnud, vägistanud ja siis omaenda veres hulpima j@tnud:P:P

T6si - Prantslased on memmekad; inglise keelt ei m6isteta ka mitte k6ige elementaarsemal tasemel, kui sa oma s6nadele just la-d ette ei topi ja aktsenti ei teeskle:D; fuagraa on neile nagu kassile palderjan muuseasi süüakse seda ka pitsal; veinipudel ja bageuett on igap@evased asjad; K6IK suitsetavad; kui sa pole lohh, siis on sul kas peugeot 506, vanemat sorti renault, v6i must citroen C6 (kui sul kolmene bemu istumise all on siis torgatakse rehvid hommikuks t6en@oliselt l@bi); prantsuse stiilis auto-autosse parkimine ja Taxi-filmide stiilis s6itmine

Vale - eem allons en Frans stiilis isamaalisus suhteliselt puudub ja konni tegelikult 6gitakse haruharva... ei saagi suurematsorti müüdimurdjat m@ngida:D

Igatahes vot sedasi l@heb mul siin elu, kus ajavahe k6igest tunnike. Elan muudkui oma küünilist elu mis mulle kangesti l6bu pakub, ja midagi sellel viga ei n@egi. Prantsusmaa on ikka üks imeliselt ilus maa ja toit on kaa siin hea, mis veel r@@kida veinist, vaat et 6pikski keele selgeks ja Pürenee kanti pidama j@@ks:D Ent siiski liigun edasi! Liiga palju on meelest juba l@inud, loodan peagi lugeda sinu kirja mis pikem oleks mina tead siin higistan toksides A-t@hte sealt kus Q peaks olema:-) ja sina inimliku klaveriga nii natuke ainult toksid:D
Ilusaid talveilmasid ja kena advendip@eva, Sass.

No comments: