Wednesday, October 8, 2008

Business as usual I guess :D

Veel üks weekly progress report...

täitsa jube, kui vähee mul siin aega on ma ole üle nädala netti saanud... mul on siin jube raskeks läinud... valida kellega jooma minna:D:D tegin siiin vahepeal tööd saksa saatkonnas, see oli see suur päev kui saksa riik ühines... kell 2 saadeti külalised minema ja algas töötajate ja pillimeeste labrakas ma ei oska sõnadega väljendada, kuidas on panna pidu saksa pillimeestega, kui napsu ja õlle on tasuta piiramatutes kogustas, meil oli siin päris ooma oktoberfest. ma ärkasin kell 6AM LONDONIST VÄLJAS HEATHROW LENNUJAAMAS ja mu seljakott oli täis toopitud kooki:PP:P see oli üks nendest kordadest kkus ma lihtsalt naerssin enda ette pool tuundi ja siis hakkasin vaatama kuidas ma koju saan. siis käisin poola plikadega klubitamas nad jootsid mulle 6 klaasi topeltviina ilma pealekata... ma ärkasin lennujaamas-hahaha ja seekord juba teadsin kuidas sest mäletasin bus si peale istummist... ööbussid käivad siin pikendatud marsruudil, niiet see sama ture punane doubledecker kus nad öösel muideks ei ütle peauste nimesid, sõitis mööda minu peatusest(mis on kesklinnast ca. 20min kaugusel) ja vuras tunnike jagu edasi samas suunas...fucking hell. Londonis on kogu aeg labrakas, ma töötan siin ühe catering firma tarvis, mis mind iga kkord eri kohta topib, mul on natuke ropult üleliia tuttavaid:D üks ´hottelliomanik kkelle tarvis ma töötasin ostis mulle kotitäie riideid, et ma saaksin siia veel mõneks ajaks jääda ja tema hotellis tööd teha:P:P ma isegi kaalun, sest seal hotellis on hästi tore rahvas ja see iga äev eri kohas olemine vääsitab ka. vuot:D
issver pikaks läheb... sorry et pole kirjutanuud tükk aega, õigesti teed et tuletad meelde, sest ega ma mudu üldse eesti maale sõnumeid saata ei viitsi küll olen kuulnud, et inimesed juba teavad kus ma olen ja mis teed, niiet see sinu kaudu õnneksj jõuab mujale, seda et ma maha olen kärvand veel kuskilt tulnud pole:D

ole siis tubli edaspidigi ja mina üritan siin ka kuidagi eluvaimu säilitada:D ja sry jätkuvalt kõigi nende gramatiliste perversuste pärast

No comments: